Bilder från i lördags

Mina vänner hade med sig en underbar hund som jag förälskade mig i och tiggde och bad om att få behålla. Det fick jag inte. Hunden hette Alfons. Alfons betyder hallick på danska, bara en liten parentes.

 

 

Annika drack vin.

 

Mina minnen från kvällen;

 

Jag tror att vi åt efterrätt. Jag vet bestämt att vi drack vin.

 

Tydligen hällde jag inte upp chipsen i en skål. Gästerna fick gräva med handen i påsen, lite white trash party style.

 

Istället för att vara en god värdinna drack jag fyra glas vin. Dagen därpå drack jag fyra glas Treo. Sen tog jag hand om en inte helt frisk ettåring, vilket var en utmaning lika lång som ett maratonlopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0