Plötsligt händer det!

För ett år sedan skrev jag om undulater häääär och nu minsann har det äntligen uppmärksammats rikstäckande:


En bevingad clown



Stina skriver:För det första kan jag bara hålla med föregående kommentar.

För det andra så är det en väldigt tråkig attityd till undulater du uppvisar i ditt inlägg må jag säga.
Undulaten är upplysningsvis långt ifrån utdöd, varken som art eller som husdjur. De är mycket populära!

Långtråkiga är de då rakt inte heller, faktum är att roligare bevingade clowner får man leta efter! :)

Ditt blogginlägg har citerats på Sveriges största forum för undulatägare, där vi medlemmar nu skrattar gott åt hur otroligt dumt det låter!
Det talas bland annat om "årets kommentar".

Grattis!

Puss och kram


Jag svarar:
Jag är rörd till tårar. Sveriges största forum för undulatägare? Årets kommentar? Det blir inte större än så!

Kommentarer
Postat av: Bloggläsaren

Till Stina

Det här är ju spännande, vart kan vi andra blogg och undulatälskare läsa detta forum?

2011-10-03 @ 22:38:32

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0