Nej, är det bara en kudde?!

Kommer ni ihåg att jag skrev att Beyonce var gravid för en tid sen? Well, det har uppstått ett litet frågetecken kring huruvida hon är gravid, eller bara bär en kudde under magen, bedöm själva med hjälp av den här filmen.


Det märkligaste av allt är att när man är gravid, så brukar man inte kunna böja sig frammåt på det där sättet heller när man sätter sig, hon kör liksom en snabb fällkniv som om magen inte var det minsta ivägen, när man är gravid på riktigt brukar man liksom  glida baklänges ner med rumpan först, om ni hajar vad jag menar.


Vad tror ni? Är hon gravid eller är hon bara med kudde?!

Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Hå hå hå. Jag har burit tre barn och ingen gång har magen sett ut som en fläskvalk när jag satt mig ner. Och i rimlighetens namn borde mina magar ha sett fläskigare ut än hennes då jag säkert vägde 40 kg mer än vad hon gör.

Men vad vet jag...

2011-10-14 @ 12:09:09
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0