Morgonen började inte bra

Theo stack tidigt som satan i morse för att hinne med ett direktflyg till Teneriffa.

När de har flygit i 50 minuter förlorade Theos stolsgranne medvetandet helt, hon fick ingen luft och total panik utbröt.
Fyra läkare som råkar sitta på samma plan försökte få liv i henne och medan planet nödlandade i Köpenhamn fick min likbleka make bevittna på lite för nära håll, hur de fyra läkarna dividerar och överväger att lägga ett akutsnitt i halsen på kvinnan så att hon ska kunna få luft. "Vi får skära upp henne här, vi hinner inte vänta längre, vi skär upp henne!!!"




Väl på Köpenhamn ska nu flygledningen försöka styra upp så att de kvarlevande resenärerna ska kunna ta sig så smidigt som möjligt till Teneriffa, det gick så där...

Så nu är planen så här;

Från Stockholm till Köpenhamn

Från Köpenhamn till Barcelona

Från Barcelona till Lanzarote

Från Lancarote till Teneriffa.

När Theo ringde nyss hade de precis landat i Barcelona. Theo var inte road.

Mitt råd till Theo och övriga passagerare idag; Ät inget svårtuggat - Skär allting i små små pyttesmå bitar och be en bön att ni landar nån gång i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0