Det snackas det om just nu...

Skönheten och odjuret



När Beyoncé Knowles, 30, nyligen intervjuades av E! gjorde hon möjligen en tabbe - om det var meningen att hålla könet på sitt barn hemligt. När reportern frågar stjärnan om hon kommer att lyckas få barnet den 4:e den månad hon förväntas föda, svarar hon en aning svävande.

– Jag ska försöka se om jag kan ordna det men jag vet inte om Gud är med på det. Han har sin egen plan, eller hon har sin egen plan.

 

Blir det en dotter för Jay Z, 41, och Bey? Var det en hint om barnets kön som Beyoncé gav eller refererade hon bara till högre makter.

 

 

Filmregissören Roman Polanski vill be sitt våldtäktsoffer om ursäkt.

 

Över 30 år efter våltäkten ber den numera Oscarsbelönde regissören Roman Polanski, 78, sitt offer om ursäkt. Ursäkten visas i dokumentären, Roman Polanski: A Film Memoir, om hans liv.

– Hon är ett dubbelt offer, på grund av mig och på grund av pressen. Säger bland annat regissören i slutet av filmen som är inspelad under hans tid i husarrest, rapporterar The Hollywood Reporter.

 

Det var i mars 1977 som Polanski bjöd en 13-årig flicka på sprit, för att sedan ha samlag med henne efter en fotografering. Polanski erkände brottet men flydde landet när fängelse hotade.

 

Filmen hade världspremiär på tisdagen under Zürich Film Festival, andra filmer ni kanske har sett av pedofilen Polanski är bland annat den här;

 

Fördelen med att få tvillingar:


Nu är listan klar över vilka arrangerade stjärnbilder som dragit in mest pengar genom åren, en sak är säker, tvillingar är hårdvaluta hos tidningarna.

 

På andra plats:

Jennifer Lopez drog in 40 miljoner kronor när hon sålde de första bilderna på sina tvillingar Max och Emme till tidningen People, den enda stjärna som har toppat ett sånt anbud är...

 

 

...Angelina Jolie för bilderna på sina nyfödda tvillingar Knox och Vivienne 78 miljoner betalade People för att få ett eget "se så mysigt vi har det hemma med barnen" repotage.

 

Man skulle ha siktat på tvillingar. Och på att bli filmstjärna i USA...


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0