Jag borde kanske skriva något käckt...

...men jag pallar inte!

Ni ska få lite inblick i mitt liv den här veckan när min man valde att vara bortrest;

Diskmaskinen går sönder.

Grävkillarna gräver av vårt vatten, det går inte att laga mat.

Jag får skicka iväg svärmor att köpa hämtpizza.

Grävkillarna har grävt ett stort hål i marken. Svärmor får parkera 500 meter bort och sedan gå med pizzor och vovven i lera och snålblåst.

Hugo är ledsen.

Läxläsning, gympakläder, frukt.

Snabbmakaroner.

Min mamma hämtar stora killarna på fritids eftersom att jag har åkt vilse i fucking ödemarken.

Batmanshow, svinbra. Tände lite på Batman clownen. Inte bra.

Lucas får vattkoppor och hög feber.

AnneMaj kommer ut till oss och vaktar Lucas så att jag kan vara med på en utbildning på jobbet.

Mer snabbmakaroner.

Vinterdäck. Odubbade? Så spännande...

Någon har snackat skit bakom min rygg. Någon kan se fram emot mina stilettklackar i röven senare.

Casper kräver en helt ny Halloween dräkt, han ska på kyrkans barndisco (don´t get me started)

BR Leksaker 650 spänn fattigare och två otäcka dräkter rikare.

ICA Maxi mardröm, ser EN ledig parkeringsruta. Ser 6 bilar som alla styr mot den rutan.

Pattsvett.

Hämta Hugo på dagis. Jag berättar för en uttråkad fröken att jag nu tar mitt barn och går hem. Hon tittar med döda ögon på mig och kväser; Jag jobbar inte här.

Bara dom riktigt urusla mammorna vet inte hur barnets dagisfröknar ser ut.

Skam.

Iväg till discot.

45 minuter senare kräver Casper att bli hämtad för att "kyrkans disco suger" Hahaha, no shit!

Chips, popcorn, läsk, Idol.

Idol suger lika mycket som kyrkans barndisco.

Hjärtstillestånd.

MEN om bara 4 timmar är Theo hemma igen.

Låt mig säga så här, han är mer än välkommen hem. Han behövs här.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ha ha, åh herregud vilken vecka!! Jag ska inte beskriva min vecka för det skulle nog knäcka dig...:-). Men i princip går den ut på att ta hand om mig själv och se på film :-)hihi Puss puss

2011-10-31 @ 11:00:22

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0