Idag ska du skaffa hund!



Du visste förstås inte det, att du skulle bli med hund just idag, men nu är det bara att gilla läget.

Jo du förstår att det finns en liten söt 8 veckors valp som är en blandras med massa Boarder Collie i sig, kommer ni ihåg genihunden Turbo? De här hundarna kan allt från att svara i telefon till att hoppa igenom ringar och gräva ner ben i trädgården. Whats not to like!

Om ingen adopterar denna oskylldiga valp så kommer han att avlivas. Hans matte och Husse kom på att de tyckte att det var lite för jobbigt att ta hand om en hund, men hell, det är ju en hund, bara att avliva!

Så nu vill jag att ni ringer till den här veterinären 0709 567 167 så att ni kan få ta hem honom och ge honom all kärlek i världen. Sen tycker jag att vi ringer upp de forna ägarna och ger dem allt hat i världen.

Hunden ges bort ny vaccinerad helt gratis, så sätt fart nu, ikväll blir det en bra kväll, för ikväll ska du få en hundvalp!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack!!!!!!Kicki

2011-10-04 @ 14:55:06

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0