Syrian måndag igen!

Jag och det snyggaste jag vet laddar inför "Mitt stora feta syrianska bröllop" med ost och kex. För varje vecka som går blir vi allt mer feta och allt mer syrianska.
Täcken på att du börjar bli syrian;
1) Du tittar mer på paljettklänningar till dig själv, än på svintråkiga gummistövlar till dina barn.
2) Du köper paljettklänningar till dig själv och låter sedan dina barn ärva gummistövlar från någon släkting.
3) Du tycker att fem barn och en svärmor i huset låter bara mysigt!
4) Du tycker att en knallgrön ögonskugga bara framhäver din skönhet.
5) Du vill gärna ha en Mercedes. Helst vit med tonade rutor. Helst med arabisk folkmusik pumpandes ur högtalarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0