Hugo - En lyckad sammansmältning!

Tänk att vi fick just våra barn. Just precis dom här barnen.
Om jag inte hade träffat Theo, så hade den här killen aldrig stått upp i sin barnstol och flinat för att han vet att båda hans föräldrar får hjärtstillestånd när han gör så. Ställer sig upp och vinglar med hela sin tjocka bebiskropp i en 99 kronors stol avsedd för bebisar modell mindre från IKEA.
Vilken satans tur att det blev just jag och Theo, tänker jag då. Ingen annan än Theo. Alla våra pojkar heter Theo i andra namn, för att liksom aldrig glömma bort sin upphovsman.
Theo + Anna = 3 små mini Theos = satans tur!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulligt sagt och jag håller med!!!

2011-11-25 @ 22:55:59
Postat av: Anonym

Kär?? Svärmor

2011-11-25 @ 23:03:14

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0