Galen blir jag...

...när denna lyxdator från Apple och allt, hela tiden envisas med att ta egna initiativ.

Förra inlägget; Bilderna önskade jag ha i mitten, texten därimot skulle utgå i från vänster som vanligt.
Apple säger; ICKE!!!!! Och så blev all text också den centrerad i mitten.
Mellanrum mellan raderna kan man inte heller få med denna tjusiga dator. Allt man skriver bir till en lång smet. Nu ska man inte jämnföra äpplen och päron men min förra dator gjorde åtminstone som den blev tillsagd, trots sitt blygsamma inköpspris.
Det kommer dröja länge innan jag försöker äga och bemästra en Iphone. Eller Ipån som den moderna tanten kallar sin telefon i Haninge centrum. Ipån är ju rätt gulligt namn på era flashiga I phones utan knappar men med appar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0