Bilder från igår

Igår var vi hemma hos Smiclas för att göra en mycket noggrann och ingående bedömning av min vän Saras nya kille; Jerry.

 

Jag och Smilla känner ett personligt ansvar för att den här nya pojkvännen vet vad han ger sig in på när han nu trots allt frivilligt har gått med på att dejta Sara, och därmed också hennes störda vänkrets.

 

 

Sara med oroväckande stort vinglas, med oroväckande lite vin kvar i...

 

 

Jag och Smilla beslöt oss för att vi var tvugna att godkänna Jerry. Han är trevlig, vältalig, stilig, underhållande, charmerande, snabbtänkt OCH utbildad rörmockare!!! Blir det bättre än så? Icke!

 

 

Här har ni Saras kärlek, visst är han snygg!! Nu ser vi fram emot ljudet av små trippandes...

...vänner som ska bli hembjudna på middag hos lilla familjen Sarry!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0