Vi gjorde en liten rokad

 

Plötsligt skulle alla byta sovrum med varann, vilket betydde att alla sängar skulle flyttas om.

 

Det här åbäket var helt omöjligt, tillslut fick vi kalla in vår starka granne Danne som tillsammans med Theo knölade upp sängen på övervåningen.

Lite som att bevittna manligt förlossningsarbete kan jag avslöja, men jösses vad nöjda alla blev efteråt.

 

Nu sover Casper i vårt gamla sovrum, det är liiite större än hans gamla pojkrum får jag villigt erkänna, nu har han 24 ljuvliga kvadratmeter att strö ut sitt lego på. Och han är kung på att göra det...


Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh spännande med lite rotation...kan du lägga upp lite bilder på resultatet alternativt bjuda ut mig :-)

2011-05-23 @ 12:39:59

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0