Vi är inte helt sams...

...Jag och mina personlighetsklyvningar.

Mitt ena jag vill hemskt gärna hinna göra 1000 inlägg innan jag går i bloggpension. Detta är inlägg nummer 924. Det börjar kännas riktigt seeeegt nu. En förutsättning för att skriva i en blogg är att man har något spännande att skriva om, där uppstår ett problem större än Håkan Juholts mustasch.

Mitt andra jag, är såååå redo att kasta in handduken, sälla mig till er facebook-töntar och sedan tråka ut er med hjärndöda små Facebooks meningar; Nu ska jag tvätta mitt hår! Under det viktiga meddelandet står det; Fyra personer gillar det här.

Men även här uppstår ett litet litet orosmoln. När man går med i Facebook måste man själv tigga vänskap med folk som gick i ens klass i sjuan. Jag har en vag liten föraning om att jag kommer att bli nekad inträde i deras förnäma loggböcker.

Jag är också rädd för att ni ska "poka" mig. Jag förutsätter att det är ett sexuellt övergrepp som ni roar er med över nätet. Nån kommer skriva i sin logg; Nu gang bangar vi Anna, 43 personer kommer att trycka sig fördärvade på gilla knappen och sen kommer det stå att alla dina vänner har "pokat" dig Anna. Och det går jag inte alls med på.

Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Lägg av, du får inte sluta blogga. Nepp, det går inte för sig. Så det så!

2011-05-16 @ 23:58:59
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/
Postat av: Sarah

Bloggpension...hallå... vi måste nog prata allvar du och jag!!!

2011-05-17 @ 10:36:06

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0