När sekunder blir till minuter...

I en annons för Niveas hudvårdsprodukter kan man läsa om hur du testar hudens ålder. Ta tag i huden på handryggen, håll i tio sekunder, släpp och räkna hur många sekunder det tar innan huden har lagt sig. Om hudfliken försvinner tillbaka omedelbart är din huds ålder 20 år.

 

Min hud är 20 år. På handen. Värre är det då med tuttarna. Lucas tog tag i ena bröstvårtan och drog ut den, släppte och den förblev utdragen. Jag slutade räkna sekunder när jag var uppe i minuter.

 

 

Rynkig i pannan börjar jag bli också, kan man fylla både ansiktet och tuttarna med botox? Hör av er ni som testat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0