Jag undrar vad som sas?

Theo ringde nyss. Det blåste och fladdrade och brusade like hell i telefonen och det var omöjligt att uppfatta något annat än vokaler av det han sa.

Eftersom han tycktes ha mycket att säga och jag inte hade något bättre för mig gjorde jag en klassisk fru;

Jag låtsades lyssna och pysslade istället i hemmet medan han brusade i mitt öra och när jag misstänkte att han inväntade min åsikt i andra änden sa jag lite förstrött " Ja just, det blir bra det. Mmm, håller helt med", osv.

Nu undrar jag bara vad jag har hållit med honom om.

- Älskling, jag sticker ner en sväng till Danmark, de har ju laglig prostitution där.

- Ja just det, det blir bra det!

Den som lever får se...

Kommentarer
Postat av: Anonym

KOlla Theos FB/Kicki

2011-05-23 @ 20:16:15

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0