För Guds skull, tänk på att jag är gammal!!

Natalie skriver en kommentar till mig;

Ja, åk till Vegas, fixa barnvakt så att du och Theo kan klubba hela natten!

Jag: Theo, när hon skriver att vi ska klubba hela natten, menar hon att vi ska passa på att bajsa hela natten då? Det verkar orimligt...

Theo: Ha ha, nä, hon menar att vi ska gå ut på en klubb och dricka drinkar. Klubba hela natten liksom... Eller.... Så tycker hon att vi ska klubba ihjäl varandra... Hmmm... Det är ett ord med många budskap...

My God vad mitt bäst före datum måste ha gått ut.
Jag ska ringa till Natalie och be att hon visar mig hur man klubbar hela natten. Eventuellt får jag ha med mig en liten diskret sjuksköterska som står redo med en syrgastub i högsta hugg i bakgrunden. Om utifall att...

Kommentarer
Postat av: Nate

Hahaha viste ni inte att man blir 10år yngre i Vegas det kallas jetlag tror jag. Åk nu för fan och sluta mesa er! ;-)

2011-05-20 @ 03:11:23
URL: http://onlynate.wordpress.com

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0