Det är ju inte mer än rätt

Medan ni sitter instängda på era arbetsplatser och tar emot chefens hånfulla beställningar, har jag legat ute och solat. Jag tänker att nu när solen skiner så vore det ju sånt slöseri om inte nån av oss solade, så det har jag gjort åt er, ni kan tacka mig med blommor senare.

Medan jag ligger där ute och njuter av solen och stillheten börjar grannens förbannade tupp plötsligt att gala. Jag trodde att vi i grannskapet för länge sen enats om vem som av misstag skulle strypa den med sin vattenslang, men tydligen ska man behöva göra allting själv på den här gatan.

Var tionde sekunde gal tuppfan och den är så sjukt omusikalisk att varje kuckecliku känns som att bli våltagen i örat av Patrik Isakssons senaste magplask till singel.

Ni har det med andra ord inte alltför jävligt där ni sitter och surar på kontoret. Värt att tänka på idag. Gaska upp er!

Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

http://www.tasteline.com/recept/Coq_au_vin_3

2011-05-09 @ 17:43:13
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0