En livsfarlig prislapp

Jag och min darlingvän Jeanette tillbringade 3 trevliga timmar i Farsta idag.

 

Vi betade av varenda affär i ett rasande tempo. När vi kom till H&M´s hittade Jeanette en massa fint och gick med dottern för att betala, varpå tjejen i kassan får en snetändning och mycket högt och dramatiskt låter alla få veta att hon minsann inte drar sig för att dela ut en bassning till sina betalande kunder, när hon ser såna här upprörande saker;


Puckot i kassan: Asså, ursäkta mig, men det där kanske inte är så smart!


Jeanette: ....????


Puckot i kassan: Amen åååh! Din dotter sitter och suger på prislappen. Fattaru hur farliga färgämnen hon får i sig!


Jeanette: Det är nog ingen fara, hon tittar ju mest på den...


Puckot i kassan: DU! En sak ska jag säga dig, våra prislappar är typ grymt färgförgiftade, asså, dom har till och med varnat oss som står i kassan för att inte hålla i dom för länge!


Jeanette: Så det du mer eller mindre står och säger är att ni har så giftiga prislappar att man inte ens kan hålla i dem?! Och du menar på allvar att ni sätter såna på vartenda plagg i alla era en miljon butiker, samt utsätter er själva och era kunder för giftiga och ej godkända prislappar?!


Puckot i kassan: ...Eeeh.... Asså, allt jag säger är att det kanske inte är så... smar...t...


Slutsats: H&M behöver se över trollen dom ställer i kassan. Och sina superfarliga prislappar...?

 

Hanna är en mycket välekiperad flicka, här sitter hon i en Ferrarifleece och på fötterna hade hon....

...dom här!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hi

2011-03-11 @ 19:14:08
URL: http://mallansbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0