Hur ska hon göra nu då?



Andreas Carlsson dissar ju nästa omgång av Idol skriver han på sin blogg hääääär och jag tror att det är ganska klyftigt utav honom. Lämna över innan det går utför.

Det jag undrar över är hur tusan de andra Baggarna, särskillt Laila tar den här smällen. Hon tycks ju nämligen vilja hålla sig framme i alla tänkbara medier för att synas så mycket som möjligt, det här måste tära mycket på hennes ego.

Juryn har nämligen alltid sagt att dom minsann ska hoppa av allihop om nån väljer att sluta, så nu är det ju lite upp till bevis.

Det är lite som när man har vrålat att nu minsann ungar, nu blir det ingen TV på en hel vecka!!! Och sen får man panik för att man inte har nån aning om hur man ska kunna hålla det löftet, herre Gud, då måste man ju faktiskt umgås med sina barn, hur sak det gå en hel vecka....?

Så hur ska hon göra nu, ska hon oxå hoppa av bara för att hon en gång sten coolt har sagt det, eller fegar hon ur nu, när hennes blonda kalufs riskerar att försvinna ur rampljuset,  den som lever får se, kanske finner vi svaret här på hennes blogg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0