Tjuvkikat på Facebook

Hmmm, jag har med högsta diskretion smygit mig in på FaceBook, via min mans konto och till min fasa insett följande;

Facebook människor saknar helt personlighet. Vet ni vad 90% har skrivit upp som sin TV serie man gillar? (i den där rutan där man ska kunna få ett grepp om vilka ni är) Jo, då skriver ni att ni gillar programmet Solsidan. Give me a break!

ALLA gillar Solsidan, visa lite personlighet för bövelen, skriv nåt som speglar er själva typ; American Psycho = Jag är fascinerad av blod och grymhet, eller Antikrundan = Jag är förvisso bara 30 nånting på pappret, men inuti mig bor det en liten liten 80 årig tant som förföriskt vill smeka äldre mäns antika ljusstakar.



Jag hade smackat dit en bild på TV serien Cougar Town och därmed indirekt berättat för er att jag älskar serier där man rättfärdigar att man får dricka hur mycket rödvin som helst samt ligga med allt som passerat 18 år. Lovely!

Nu går ni in och ändrar och nästa gång jag smyger mig in vill jag se lite action på era val, jag menar vad ska era vänner tro om de får se att ni gillar Solsidan? Skärpning samtliga!

Kommentarer
Postat av: SaraK

Cougar Town är min favoritserie jag betalar tom på kanal5/play för att se avsnitten i förväg...

:)

2011-03-04 @ 07:53:45

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0