Ta det som ett hot

I månader har jag nu plågats av dessa minusgrader, varje vecka står det att plusgraderna är på väg men inte tusan försvinner snön och inte tusan ber journalisterna mig om ursekt efteråt.



Om ganska precis en vecka står det på prognosen.se att det ska bli 6+ i Stockholm.

Om det INTE stämmer tänker jag personligen kräva ett skadestånd på 6 miljoner (en mille för varje utebliven plusgrad, fyndigt va). Jag vet inte riktigt av vem jag ska kräva alla pengarna än men det kommer jag på senare, och om jag inte får det så tänker jag bojkotta hela Eurovison Song Contest. Jag tänker titta på något annat. Kanske en dokumentär om hur man gör sin egen kompost.

Jo det tänker jag visst. Bojkotta. Lite som att peka finger åt alla europeiska varma länder i ett enda tjok.

Ta det som ett hot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0