Som jag har undrat...

...hur mina sextonåriga medsystrar har det nu för tiden och så får jag jordens tips på en gymnasie-bloggerska i sextonårs åldern som mycket poetiskt delar med sig av sina största intressen som kretsar kring, henne, henne själv och eeeeh ja det var väl egentligen det.

Se det här klippet, det är helt underbart hur sextonåriga flickor ser sig själva som universums mittpunkt, och hur upprörande det är att ALLA vill vara precis som hon.

För Guds skull sluta härma den här stackars tjejen innan hon bryter ihop totalt!


Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Men, asså, typ, alla borde ju, typ, säga f´låt till henne, ba! Ja, menar, det ä ju, typ, assynd om henne att alla ba´typ härmar henne, ju. Typ.

2011-03-01 @ 23:01:28
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/
Postat av: Lilly

Erkänn att du ba typ e typ avundsjuk Anna, a typ.. :)

2011-03-02 @ 07:42:02
URL: http://www.metrobloggen.se/sexlivienhammock

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0