Skit i Idol-turnén...

...åk till Hollywood istället och gör din audition där.


Den 29 mars är det öppen audition till sång och dansgruppen Pussy Cat Dolls, om jag var du, skitsnygg med poppig sångröst och taktkänsla i höfterna skulle jag inte tveka, vad väntar du på åååååååk!

 

Viktigt meddelande från gruppens manager:

Calling ALL PCD's! I'm so excited to announce that I'm holding an AUDITION in L.A. for THE NEW PUSSYCAT DOLLS, (The Recording Group!) Looking for The most Beautiful Lead Singers/& amazing Dancers…triple threats! DATE: Tues, March 29th LOCATION: CenterstagingStudio 113407 Winona AveBurbank CA, 91504TIME: NOON.. Pls b on time!Attire: PCD!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0