Saknar ni bilder?

Ni kanske tycker att det är lite tunt med bilder på dagens blogg.

Se det som en nedskärning.

Jag är överbelastad med arbete här hemma, typisk kvinnofälla med städning och snorsjuk bebis, jag har fasen inte tid att lägga upp bilder på hur jag ser ut hela tiden, oavsett hur söt jag tycker att jag själv är.

Till min blogghatare som skrev en bitsk kommentar om att Theo borde ansöka om skiljsmässa för att jag är såååå ful vill jag bara svara; Theo har ett mycket allvarligt synfel (tack och lov), utan glasögon är han snudd på blind, därav vårt mycket lyckliga äktenskap.

Lovar bot och bättring på bildfronten imorgon istället.

Kommentarer
Postat av: Malin

Gu vad du är påhittig kring dina inlägg och skriver om roliga saker :)

//Malin

2011-03-10 @ 21:01:48
URL: http://loveochlek.blogspot.com/
Postat av: Emma

Hihi... har du en egen blogghatare? Det är ju rätt imponerande. :)..

2011-03-11 @ 09:14:50

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0