Pernilla Wahlgren ger svar på tal

Pernilla Wahlgren lägger upp bilder på nyinköpta skor, hatet väller in igen;

"Du är så j-la egenkär, du bryr dig bara om prylar och skor fy faan...!"

 

Då lägger Pernilla upp den här bilden,


"Hi hi hi, jag bara skojade, det är ju bara skor i miniatyr"



 

Men blogghatarna ger sig ändå inte, de öser på med mera hat (hur dom nu orkar) varpå Pernilla skriver följande som svar på tal;

 

"Jag är förvisso en tjej som gillar fina kläder och skor, men glöm inte bort att jag är en helt vanlig tjej, precis som ni, som också står och sliter i hemmet och räffsar löv i trädgården"

Ha ha ha, jag tycker att hon är så sjukt skön, sug på den era blogghatare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0