Passade på att växla några ord...

...med den nya ungen på dagis mamma. Det är alltid så trevligt när man kan samspråka en stund med en vilt främmande människa.

 

Dagismamma: Jag har hört att killar som inte får amma blir bröstfixerade

 

Jag: Aha, fast å andra sidan är väl alla killar tuttfixerade


Dagismamma: Ja precis

 

Jag: Och det är ju ganska oskyldigt med bröst tycker jag

 

Dagismamma: Jo, ja

 

Jag: Då finns det värre saker man kan vara besatt av

 

Dagismamma: Ja

 

Jag: Som analen


Dagismamma: ....

 

Sen var hon visst tvungen att gå helt tvärt.

 

På tal om analen, här sitter min ljuvliga son och ritar rumpor för fulla muggar på dagis.

"Eeeeh, vart har du lärt dig att rita så där många fina rumpor nånstans?"

"Hos mormor såklart!"

Såklart...

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att han inte sa: Hos farmor.....

2011-03-11 @ 16:40:39

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0