Nu måste vi ena oss som nation

...för att undvika ytterligare en landsförnedring.

Ikväll ska vi rösta fram rätt låt i Melodifestivalen och inget annat. Vad är då rätt låt? Jo, det finns bara ett enda recept att följa för att vinna hela skiten och platta till finnarna och norrbaggarna en gång för alla.

Ikväll vill jag att ni tänker porr. Baltisk porr. Vi ska skicka det mest sexosande porriga snyggpaketet med utmärkta juckdanssteg och en blick som säger "kom och ta mig på baugetten" till eurovision, fattar ni!

Ni får välja mellan följande artister;



Jag bryr mig inte om vem utav dem vi skickar, det enda jag vet och förstår är att vi måste spela med samma billiga smörja som Rumänien, Estland och Litauen för att vinna, och det enda de här länderna begriper sig på är halvmusikaliska runkobjekt. Det är deras enda export.

Skit i att lyssna på låtarna ikväll, lista ut vem som är mest redo att ligga sig till toppen för att vi svennar ska ha en rimlig chans att få tillbaka vår heder efter förra årets fiasko.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Välj vilken ni vill förutom Bengtzing. Klarar inte av att se den gula kycklingen...sorry darlingar!

2011-03-12 @ 10:10:07

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0