Jessica, är du där inne?!

Något har onekligen hänt med sångerskan Jessica Simpson.



Eftersom flera krogbesök med tokfylla har salgit hål på myten om att hon eventuellt skulle kunna vara gravid, så fruktar jag det värsta;

Någon galning har ätit upp Jessica och klätt sig i hennes gamla hud. Nu dallrar hon runt på gator och torg i hopp om att ingen ska märka någon skillnad.

Jag vill bara rusa fram och knacka på jättekvinnans axel och ropa; Jessica, är du där inne?! Ska jag hjälpa dig ut?!


Före; 159cm 52kg ------------------------------- Efter; 159 cm, 68 kg
(jag tror att det är mer än så)

Så minns vi Jessica Simpson:


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0