Jennifer Lopez ungar goes Gucci

Jennifer Lopez lånar generöst ut sina tvillingar Max & Emme 2 år, till nya Gucci kampanjen för barnkläder.

Gucci skänkte 7 miljoner kronor till Unicef och 350 000 kronor till Jennifers egen välgörenhetsfond, för att Jennie from the block skulle ställa upp.

Jag måste med min svenskaste avundsjuka erkänna att Jennifer verkligen har allt, stålar, skönhet, talang och söta ungar.

Vill ni se hur det bidde?


Mellan klädbytena underhåller Jennifer ungarna och rullar glatt runt i sanden i svindyra Gucci kläder.


Behind the sceenes igen...


Strike a pose, Jennifer överglänser ju sina barn i skönhet så ingen tycktes bry sig om att ingen av ungarna lydigt tittade in i kameran...


Men hur söt är inte lille sonen i Gucci-glajer... Mina barn får solglasögon från Lindex.



Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0