Jag vet nåt som inte ni vet....

Imorgon ska jag och Theo deltaga i en mycket prestigefylld 5-kamp. Det är min vän Sara som anordnar något som heter "Par-Kampen" man tävlar alltså med sin partner om en djupt åtråvärd pokal. Vi kommer inte att vinna.

Grenarna är Golf, Fotboll, Bowling, Prickskytte och Biljard. Om Theo är det minsta smart så ser han till att göra ett partnerbyte illa kvickt nu.

MEN jag vet något om morgondagen som inte mina komkurrerande tävlingspar har den blekaste aning om, egentligen tänkte jag inte säga något, låta alla mina vänner dyka upp imorgon och få min lilla triumf slängd rakt i ansiktet, men eftersom att det toksnöar ute just nu och det är dagen innan, så är ni ändå rökta vi det här laget, så jag släpper bomben nu istället;

 

Imorgon är det inte bara en 5-kamp, det är även Sara´s ANTI-födelsedags-fest. Just det!

 

Det är alltså en dag som kräver en noga vald anti-fördelsedags-present.

 

Naturligtvis har mina vänner missat detta och naturligtvis kommer jag, oavsett hur det går i tävlingen, vinna överlägset som den "braiga kompisen" som kom ihåg att Sara absolut inte vill fira sin fördelsedag, när jag lämnar över en liten anti-present som ett litet extranummer till allas obehag.

 

Sug på den era loosers, Mo-ha-ha-ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0