Jag kan inte låta bli...

...jag måste bara få visa en filmsnutt till, hon är ju så härlig och jag som inte har några döttrar kan ju verkligen gapskratta helhjärtat åt detta. Värre är det för er andra som nu kan se detta som ett skräckexempel på när en hormonstinn tonårsflicka ska göra ett seriöst intryck på sin omgivning. Ha ha ha!



Två av mina finaste bloggvänner har hört av sig och tycker att vi måste be om ursäkt kollektivt till den här förtjusande tjejen.
Lilly (som skriver om sex och andra roligheter här) har genomskådat min avundsjuka och kräver att jag erkänner och finaste chaffismorsan i världen (som berättar så öppet om sitt härliga liv här)tycker att vi alla borde be henne om ursäkt, särskillt ni som är brunetter, sluta härma henne, hon var först med mörkt hår alltså är det bara löjligt att ni också hakat på trenden, fniss!

Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Mouhahhahhaha! Hon skojar va? Säg att hon skojar? Jo, men hon gör det va? Eller hur va? Snälla, säg att hon skojar!!!

2011-03-02 @ 21:28:04
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0