Jag har de roligaste flickvännerna ever!

Min vän Smilla ringde mig igår;

Min finaste Smilla



Smilla; Du, tror du att en hunds päls kan bli helt förstörd om man rakar av den? Sa dom nåt när ni toktrimmade Luddes päls?

Jag;
Nej, nej, och han blev jättefin efteråt.

Smilla; Bra, vi är nämligen hundvakt den här veckan så då tänkte jag passa på att raka av honom pälsen.

Jag; Eeeh, tänker du raka deras hund när du är hundvakt?

Smilla; Asså, om du skulle se hur lurvig den här hunden är, skulle du göra detsamma, har ägarna det minsta folkvett kommer dom att tacka mig för det här!


Ha ha ha! Och därför umgås jag med Smilla och resten av mina flickvänner, de har så skön inställning till livet.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ha ha, ja Caspers frilla ligger ju risigt till den 16 April.....

2011-03-01 @ 16:12:04

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0