Jag får sån ångest....

...när Hugo börjar klättra på spisen.

Aja dig,
gläfser jag för 518:e gången man han ska banne mig upp på den där förbannade spisen.

Ofta löser sig problemet av sig självt. Han häver sig upp och får ugnsluckan i huvudet, blir förbannad på mig(?!) och kräver 10 minuters fullständig uppassning innan han vill ge det hela ett nytt försök.

Men vad händer när han tar sig förbi ugnsluckan likt den marinsoldat han sannolikt kommer att bli och ålar vidare upp på själva hällen?

Eller ännu värre, när han blir så tung att spisen välter över honom. Barn är så mycket livligare när de inte ligger krossade under en Electrolux i köket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0