I väntan på Solsidan....



Bara måste ni se detta, värdig ersättare så länge, går på TV4 söndagar kl 20.00 första avsnittet kan ni se här direkt. Lås kontorsdörren bara.

Liten varning: Extremt vuxen könshumor, inget för pryda, fniss.

Eller som Niclas Strömstedt skrev på sin TwitterBlogg;

"Om nu Ola Rapace och Peter Magnusson så gärna ville visa snorren hade de väl bara kunnat lägga ut ett klipp på Youtube"

Han är nog bara avundsjuk, jag kände mig aif. lyckligt lottad som fick se en dinglandes pung istället för sillistuttar som annars dominerar branschen.

(Om ni vill se programmet i helskärm klickar ni bara med musen över pilarna som går åt varsitt håll på tv-skärmen)

Kommentarer
Postat av: Nate

Tack för blogg tippset ska göra ett inlägg direkt!

2011-03-31 @ 19:42:25
URL: http://onlynate.wordpress.com

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0