Fucka up är mitt andra namn

Radiostationen NRJ måste genast införa 18 årsgräns. Tack vare den stationen går just nu min sjuåring runt och sjunger "...Fucka up är mitt andra namn..."

Han har hört den på Youtube 513 gånger idag, till och med jag börjar lära mig texten nu, vad den heter?

"BAKSMÄLLA", kanske inget man väljer som sin bröllopsvals men jag lovar att hela texten handlar om alla mina vänner för 14 år sedan, därför blir man smått nostalgisk, vågar ni lyssna på den...?

Jag tillägnar den er här nedan!



Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Ha ha Låter lite som när jag råkade lyssna lite mycket på Rally för ett antal år sedan. Mina barn, då tre, sex och åtta, sprang glatt runt och sjöng:

-"Apa som hora, han har en apa som hora, aaaaaaapa som hooooora"

och

-"Doktor Steen, doktor Steen mellan mina ben"



Det blev slut på Rally hemma hos oss efter det...

2011-03-16 @ 21:54:35
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/
Postat av: Chaffismorsa

Och ja, jag skämdes. Så in i vassen.

2011-03-16 @ 21:55:16
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0