En alternativ mammagrupp

 

Jag och de minsta galningarna drog iväg till Lekslottet i Tumba idag.

Där träffade jag mina vänner Sara & Linnéa och dera barn, Julia och Julian, bästa mammagruppen ever, vi pratade om våra barn 0 gånger, vilket är mitt enda krav för att deltaga i en mammagrupp.

 

Lucas och posören "blir det bra såhär?" Julia

 

Linnéas gryn Julian

 

Julia hade tagit 5-års spruta. Innan jag fick ta bilden ställde hon upp sig och sa; Blir det bra såhär? Likt den lilla fotomodell hon är, sedan skjöt hon in blicken i kameran och böjde ner hakan och höll sig blixtstilla tills bilden var perfekt. Ha ha ha!

 

Hugo ser ju aldrig ledsen ut, så den här bilden är unik...

 

Hugo spanar...

 

Linnéa tog massa kort

 

Sara lekte mest hela tiden. Vi tror att det var därför hon ville träffas på Lekslottet, där hon kunde skylla på barnen för att få åka kana och hoppa hoppborg...

 

Hemma igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0