Bantningstips från nån som bevisligen vet...

Jag har gått vilse på internet, hamnat på Sveriges mest lästa blogg, och där mottagit allehanda bantningstips av författarinnan själv.



Den här tösen är väldig väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt oroad över hur hon ska kunna bli smal. Rätt uppenbart varför, eller hur?!

Vissa tonåringar borde få minst en kram om dagen, ha minst en förälder i sitt liv, och i det här fallet bli matad med minst en semla om dagen. Borde vi gemensamt adoptera henne?

Så hon rekommenderar följande, drick Varma Koppen, endast 70 kalorier och en uppsjö av smaker.

De perioder när jag absolut inte orkar laga någon mat till mig själv har jag druckit Varma koppen till lunch och jag kan bara berätta att det är sant. Man rasar ganska snabbt i vikt om man håller på i en vecka eller så. Så nu vet ni fetknoppar där ute vad ni ska fylla kundkorgen med nästa gång, ok!






Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Jag håller för att vi tvångsmatar flickebarnet innan hon går av på mitten! Stackars, stackars krake hade folk sagt om hon varit en katt eller en hund och matat den stackaren tills den lade på hullet.

Så min slutsats blir, tvångsmata kraken, NU!

2011-03-08 @ 16:16:10
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0