Vad jag har att se fram emot imorgon



Theo tänker åka in och jobba imorgon och lämnar mig därmed ensam med tre små troll. Det är helt okej, det ryktas att solen ska skina över taken här hemma på fina gatan och då är det legitimt att slänga ut alla barn med en käck uppmaning; Hoppa studsmatta barn! Helst tills ni blir åksjuka. Helst.

Och då gör dom det. Tills dom blir åksjuka, vill säga. Därefter kommer de inhasandes med ledsna hundvalpsögon och tigger;


FÅR VI GLASS
FÅR VI GLASS
FÅR VI GLASS
FÅR VI GLASS
FÅR VI GLASS
FÅR VI GLASS
FÅR VI GLASS
FÅR VI GLASS
FÅR VI GLASS
FÅR VI GLASS
FÅR VI GLASS
FÅR VI GLASS
FÅR VI GLASS
FÅR VI GLASS


- Ja men va fasen, ta en till glass då, ni ska ju iaf tappa större delen av era tänder först i höst. Suck.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du borde skriva en bok! Du vet ju ALLT om barnuppfostran! I'm impressed!!!

2011-06-26 @ 22:32:35
URL: http://www.wernerhome.se

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0