Skolavslutning

Ibland säger en bild mer än 1000 ord...

 

 

Lucas tog kort. 513 för att vara exakt. Mest på gräs. Tack Lucas.

 

 

Casper med sin skolfröken Anki.



Efter picknicken i parken med alla barn drog vi hem och bjöd på klassisk jordgubbstårta, kladdkaksmuffins och kakor.

 

 

Killarna blir bortskämda och får lite paket av släkten.

 

Nu ska jag alltså vara hemma med 3 barn under hela sommaren. Tre alltså, barn. Tre pojkar hemma här, utan fröknar som kan hota med kvarsittning.

 

Jag bävar MEN i Nynäshamn får alla som fått trillingar en gratis barnflicka det första året. Jag behöver alltså nu hitta en skock trillingar och ta lite foton och skicka in till kommunen, så kanske Mary Poppins dyker upp här redan på måndag?

 

Trillingföräldrar - Hör av er!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du gillade korten

Frågan är upphovsrätten!!

Kram svärmor

p.s. tack för igår - jättetrevligt!!

2011-06-10 @ 14:58:24

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0