Vigsel mitt i City

Helgen tillbringade vi i Schweiz, det var nämligen dags för släktens bandyproffs att få gifta sig med den sötaste flickan i Basel.

 

 

På väg till kyrkan

 

Den här gången var det tack och lov inte vi som skulle gängas

 

Jag och min lillebror Albin, eftersom vi är så lika förväntar jag mig att ni tycker att han är en foxy guy

 

Hugo tyckte att det var roligare utanför kyrkan ännu inne i det kristligt heliga huset

 

Gästerna väntade utanför kyrkan på bruden

 

Hon kom i en italiensk spetsdröm och hon var så vacker att ingen riktigt vågade gå fram till henne. Jag vågade zooma in henne.

 

Vigseln i korthet: Ja! Ja! Smack, puss, psalm, gifta!

 

Gifta, lättade, lyckligare!

 

En sak lärde vi oss om Lauras stora lyxrestaurang-släkt, they knowed how to fixa käk! Jag har aldrig ätit så gott och så mycket som jag gjorde under deras bröllopsdag. Maten tog aldrig slut, det var helt galet, men vi älskade det!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Herr och fru Casanova ska nu avnjuta en romantisk bröllopsresa.

 

De rodnande så smått när min morfar framförde sin djupa önskan om att de genast ska; Sluta ligga med varann för att det är kul, börja produceringen av små mini Casanovor snarast.

 

Hell yes!!

 

Tack för fin vigsel och jordens fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0