Vad är det för en dag?

Jo idag är det lilla fröken Smillas födelsedag!!

Jag firar den genom att skämma ut henne så smått här nedan, bara att njuta av vår släta hy!


Bilder från skolbalen i nian;

Smilla i svartspetsig "För guds skull jag vill inte förbli oskuld resten av mitt liv-klänning" Jag i en rejäl tant grön klänning med det tydliga budskapet; "Inte bara tänker jag förbli oskuld, jag tänker dessutom inte hångla med tunga förrän jag är 32"

 

Här med våra klasskompisar Fredrik i mitten och Tim längst ut på kanten.

 

Lite suddig, men det var inget emot hur vi var själva den här kvällen, ha ha!

Bild från vår Spanientripp år 2000


 

Som tur är blir vi bara äldre, klokare och snyggare!!!

 

Och nästa år blir det stort kalas!!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0