Till alla er söta fina...



....som har ringt, skickat sms och mms till mig det senaste dygnet vill jag bara säga;

Jag har just hittat min mobil under en dyna i trädgården!! Den liksom har tältat lite under bar himmel sen igår morse. Att jag inte tittade just där tidigare(!?) det är ju en så logisk plats att lämna sin elektroniska livlina till omvärlden.

Jag har alltså inte ignorerat er, jag har letat överallt, i min handväska, i bilarna, i Lucas legolåda (där de mest dyrbara saker brukar återfinnas utan att Lucas själv kan svara på hur) och på altanen.

Problemet är löst, nu svarar jag, nu kan ni skicka hur många mms ni vill. Helst hemmagjord porr. Helst alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0