Skön grej jag gjorde i morse;


Slängde Caspers kompis byxor i soptunnan.

Anledning; De var så jävelfula att jag faen inte stod ut med att se dom i en sekund till. Jag kunde inte ens förmå mig själv att ge tillbaks dem som en normal människa, så jag slängde dom istället.

Han fick låna dem för ett år sen, jag höll mig för skratt när han kom gåendes i dom, men bara för att jag är väluppfostrad. Militärfärgade mjukisbyxor (fniss) utan muddar som fick anklarna att se elefantstora ut (fniss igen) brun och gråmönstrade, resultatet av en påtänd Lindex designer vars inspiration mest hämtades från bajs.

Nu har det gått ett år. Dom verkar inte ha saknat dem, alltså gjorde jag dem en tjänst, har de minsta folkvett och uppfostran skickar de mig en blomsterkvast som tack.

Jo, SÅ jävelfula var dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0