Hör upp fattiga människor!

Alltså, jag är ju en stor förespråkare av att handla mat på Willy´s.




Jag begriper inte varför folk envisas med att betala 10 kronor mer per vara hos ICA och Konsum när ni får det så mycket billigare på Willy´s

Nu har Nynäshamn gjort en undersökning och plockat ihop en matkasse med 60 likadana märkesvaror i Nynäshamns butiker.

Det visar sig att det skiljer 400:- som mest mellan Willy´s och konkurrerande butiker.  Fattar ni?! 400 spänn!!

Ni som veckohandlar sparar alltså 1600 kronor i månaden, eller 19.200 om året, se det som en löneförhöjning och börja handla på Willy´s.

Det är en order.

Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Lidl är billigt oxå. Och det har ni allt i Nynäs, det vet jag! :)

2011-06-28 @ 12:31:57
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0