Dagen innan midsommar...

...börjar så smått påminna om dagen innan julafton.

Det fanns inte en parkeringsplats i sikte, bortsett från femtiotre handikapplatser, don´t get me started....

Det var slagsmål på Systembolaget, all nubbe var slut, en tjej i 20 års åldern krävde att få se mitt leg, trots bebis i famnen, sedan satt hon i kassan, medan kön växte bakom mig och studerade mycket ingående min bild som hon jämnförde med mitt stressade ansikte 12 gånger.

Vi har gjort en superfin smörgåstårta till första kalaset imorgon och sedan har vi kirrat värsta ostbrickan som vi ska ta med oss hem till Dannika ute på Muskö.

Ett litet missöde dock, jag har glömt att köpa kex till osten. Tror ni att gästerna lägger märke till det imorgon, eller klarar jag mig med blotta förskräckelsen...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0