Vore jag en rocker...



...som Amy Whinehouse skulle jag gräma mig i min grav. Här gör hon allting rätt, super, rockar loss och knarkar som ett svin, allt för att hinna före Charlie Sheen till döden och vad händer?

Dagen då hon slutligen dör i en överdos blir helt överskuggad av Norge-katastrofen. Maximal otur. Faktum är att knappt de amerikanska tidningarna har nämnt att den utbuade kokainrockaren Amy har dött. Ooooh, det måste svida...

Som tur är har de amerikanska tidningarna redan förberett hennes dödsartikel.

De blev nämligen så besvikna att de inte hade en ordentlig bakgrundsartikel när lilla Brittany Murphy knall och fall gick och dog att de beslöt att grunda dödsartiklar till de kändisar som rimligen borde stå näst på tur.

Brittany Murphy


Listan toppas av namn som Ozzy Osbourne, Amy Winehouse (såklart), Lindsey Lohan och Charlie Sheen, jag förmodar även att gamlingar som Hugh Hefner också har fått sina artiklar förberädda.

Därför kunde Aftonbladet mycket snabbt lägga ut en mycket utförlig artikel på nätet om vilka album sångerskan har släppt, när hon föddes, vilka rehab hon just kommit ut ifrån etc. Public service. Amy blev iaf 27 somrar gammal, och nej. Ingen bryr sig. Alla vill veta hur Norge mår.

Visst är det ruskigt, jag menar att de redan har dödsartiklarna klara, bara att trycka på en knapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0