Ulf Brunnberg klämmer ur sig en fantastisk idé:


-Jag vill skapa en egen TV kanal för oss riktiga män där all feminist-skit är bannlyst!
Det här ska vara en TV kanal som bara riktiga karlar får titta på, där man slipper mesiga tramsprogram om inredning. Jag är så förbannat trött på att sitta och sappa mellan allt kvinnononsens!
Min TV kanal ska ha vettiga program om sport, slagsmål och båtar, sånt som vi män gillar. Inget annat.



Jag är ju blått en obildad tramsig kvinna, men varför sluta vid en TV kanal Uffe? Varför inte bygga ett helt testosteron koncept kring den här smartiga idén?

Blygsamt förslag: Du och alla dina likasinnade manliga medbröder får bruka marken från Kalix och uppåt. Där kan ni slåss, fjärta under täcket, åka båt och massera varandras egon tills ni dör ut.
Vilket ni ju ganska snart skulle göra utan kvinnor. Win-Win!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0