Picknick och mord på samma dag

Idag har vi varit hemma i lyxkvarteren ute i Tullinge Trädgårdsstad, hos min vän Sara och henne dotter Julia.


Här kommer lite bilder, som ni ser har Sara en ganska stor och avancerad trädgård att leka i. Inte riktigt som den sönderrostade studsmatta barnen roar sig med hemma...


Ta en ordentlig titt på Sara när hon har på sig sina dyrbara solglasögon. Sekunden senare mördade min son Lucas dom under en våldsam brottningslek med sin bror.

 

Jag vågade inte erbjuda mig att köpa nya. Herre Gud, de kanske hade kostat flera tusentals kronor? Vad skulle jag göra, prostituera mig? Deala knark till klass 9B?

 

Men när Sara sa att hon betalat ca 100 kronor på H&M blev jag genast väldigt benägen att vilja betala för mordet på hennes älskade brillor. R.I.P.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0