Ni vill inte erkänna det för er själva...

...men ni har faktiskt saknat mig!

Jag trodde att alla ni läsare hade semester och låg småberusade och snosade i era hängmattor, men så visar det sig att hela 68 läsare troget hänger här fortfarande. Resten av läsarna är uppenbarligen upptagna med rosémys i hängmattan, men till er 68, ni som uppenbarligen inte har en alltför händelserik semester vill jag bara säga, I´m with you!


Saker som fördriver min tid på dagarna;


Likt en pedofil gillrar jag en listig fälla med hjälp av en söt hund...

 


...det oskylldiga lilla barnet närmar sig och....

 

 

...tjoffs!!! Mamman hovar in sötnosen för lite mammagos. Vilket av bilden att döma den lilla mamman uppskattar mer än det lilla barnet.

 

Och på så vis får även jag denna industrisemester att rulla på, om än lite långsamt.

 

Hörni, ni som fortfarande hänger här inne på bloggen, vad hittar ni på om dagarna egentligen?

 


Kommentarer
Postat av: Jenny L

Jag är mammaledig så sommaren är same same but different... :)

2011-07-16 @ 01:11:37

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0