När ens vänner inte vågar säga sanningen...

...kan det hända att man satsar alla sina stålar på rätt udda affärsidéer. Viljan att skapa kreativa kvalitetslösningar är som sagt ibland starkare än själva idén i sig.

 

Hade jag presenterat något av följande nedan, som mitt stora genombrott som uppfinnare hade mina flickvänner hånskrattat tills de kissade på sig.

 

Men låt oss beskåda några idéer som tack vare allt för stora budgetar finns att köpa ute i butik. Möjligen på Rusta.

 

Aaah äntligen en stol som ryms i din ficka! Nu kan du slå dig ner var som helst och ta en paus och blicka upp på alla stackare som inte hade med sig en praktisk stol i sina fickor. Som dom ska avundas dig!

 

 

Med dagens pekskärmar kommer den här Näspetaren väl till pass när du... eeeeh... måste skicka ett akutviktigt sms trots att du.... har blöta händer...? Gå inte till affären, spriiiing innan den tar slut i hyllan!!

 

 

Jag får ju bittert erkänna att den här uppfinningen med all sannolikhet har skapats av en slutkörd hemmafru.

 

Vad du har den till? Jo si du, istället för att vika in lakanet under madrassen med händerna, använder du denna fantastiska petmojäng, å vips så är alla dina problem ur världen!

 

 

Är du en fattig student får du inte missa de här nudelbesticken, med inbyggd fläkt(!) som kyler ner dina nudlar innan de når din känsliga tunga.

 

Dessvärre är de här lyxiga pinnarna så exklusiva och dyra att målgruppen kanske aldrig får råd att njuta av dem. För det är ju det enda stora problemet med den här uppfinningen.

 

 

Och vinnaren är.......

Den här!! Jag fattar inte riktigt själv vad det är, men killen på bilden ser jätteglad ut, så det måste vara något helt fantastiskt! En portabel kana för barn? Vuxna? Vem bryr sig, den är ett måste i alla hushåll!

 

Jag är inte helt säker på att mannen som står bakom spektaklet ingår, förhoppningsvis har du en egen redig karl där hemma som gästerna kan klättra på för att ta sig upp på denna åkatraktion!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0